Правила Користування опубліковані та набули чинності 22/04/2021

Будь ласка, уважно ознайомтеся з даним документом для того, щоб зрозуміти правила користування нашим Сайтом.

Правила Користування СанСанич (далі - "Правила Користування") описує правила здійснення Замовлення Клієнтом, попередні ціни на Послуги та правила взаємодії з Майстром.

Посилання на слова "ми", "наш" або "нас" (або аналогічні слова за змістом) означають Сервіс «СанСанич» або Компанію, в залежності від контексту Правил Користування.

Посилання на слова "ви", "вас" або "ваш" (або аналогічні слова за змістом) означають нашого Клієнта або Майстра в залежності від контексту Правил Користування.

Ми вдячні вам за використання Сервісу СанСанич.

1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

1.1 Власник Сервісу «СанСанич» - означає ФОП Андрусик Димитрій Володимирович, ІПН 3213118952 (далі - "Власник").

1.2 Виконання Робіт - здійснення Майстром дій, направлених на виконання дрібного ремонту та/або встановлення обладнання та/або збір, ремонт меблів, або виконання інших робіт, передбачених Сервісом, відповідно до замовлення Клієнта.

1.3 Замовлення - надання Клієнтом Компанії інформації, щодо необхідного обсягу, дати та часу Виконання робіт.

1.4 Клієнт - це фізична чи юридична особа, яка здійснює отримує Послуг та здійснює Замовлення робіт за допомогою Сервісу Компанії.

1.5 Кодекс Поведінки - це збірник правил та норм, який має дотримуватись Майстер під час взаємодії з Клієнтом та Виконанні Робіт.

1.6 Компанія - це Фізична особа-підприємець, що організовує роботу Сервісу та надає Послуги Клієнтові та Майстрові, та є отримувачем оплати від Майстра, за переадресування йому Замовлення від Клієнта.

1.7 Користувач - означає спільну назву Клієнта та Майстра.

1.8 Майстер - це фізична особа чи фізична особа-підприємець, чи юридична особа, що отримує за допомогою Сервісу Компанії, Замовлення на Виконання Робіт від Клієнта та зобов’язується оплатити Послуги Компанії.

1.9 Публічна Оферта - це публічна пропозиція Компанії, адресована будь-якій фізичній чи юридичній особі, що замовляє Послуги в наданні Майстра та має на меті замовити в Майстра Виконання Робіт.

1.10 Партнер - це Фізична особа-підприємець, яка на підставі укладеного Партнерського контракту може надавати Послуги від імені Компанії.

1.11 Персональні Дані - означає будь-яку інформацію, яка прямо або побічно дозволяє ідентифікувати Клієнта та/або Майстра. Наприклад: ім'я, прізвище, номер телефону, паспортні дані.

1.12 Послуги - це вчинення Компанією дій, щодо оформлення Замовлення Клієнта на Виконання Робіт та передача Майстру Замовлення Клієнта та його контактів.

1.13 Сайт Компанії - означає веб-сторінку або групу веб-сторінок в мережі Інтернет, за допомогою яких Клієнт отримує Послуги та користується Сервісом Компанії «СанСанич», які розміщені в мережі Інтернет за такими адресою: https://san-sanych.ua/

1.14 СанСанич домашній майстер (далі “СанСанич”) - означає товарний знак для надання Послуг Клієнтові Компанією та/або Партнером.

1.15 Сервіс (https://san-sanych.ua) - веб портал, електронний сервіс, реалізований в веб-версії та на платформах мобільних додатків, що дозволяє Клієнтові та Майстрові отримати Послуги від Компанії.

1.16 Cookie - означає невеликі текстові файли, в яких зберігається інформація про ваші попередні дії на Сервісі. Наприклад: дата і час відвідування сайту, кліки та переходи.

2. ПОСЛУГИ

2.1 Компанія здійснює свою діяльність та надає Послуги у сфері інформаційних технологій.

2.2 Клієнт, за допомогою Сервісу СанСанич, має можливість здійснити Замовлення наступних Послуг:

2.2.1 послуги сантехніка, а саме: здійснення дрібного ремонту, встановлення, монтаж, демонтаж та заміна сантехнічного обладнання;

2.2.2 послуги електрика, а саме: здійснення дрібного ремонту, підключення, монтаж, демонтаж та заміна електричного обладнання;

2.2.3 ремонт побутової техніки та сантехнічного обладнання;

2.2.4 оздоблювальні роботи;

2.2.5 виконання робіт за допомогою алмазного різання;

2.2.6 послуги домашнього майстра, а саме: ремонт, збір та встановлення меблів; ремонт вікон та замків; встановлення дверей, карнизів, полок тощо; послуги столяра та теслі; аварійне вскриття дверних замків та виконання інших домашніх робіт.

2.3 Також за допомогою Сайта, Клієнт має можливість отримати попередню консультацію, щодо його Замовлення кваліфікованим спеціалістом Сервісу СанСанич.

2.4 Майстер, за допомогою Сервісу має можливість отримати наступні Послуги:

2.4.1 передача Замовлення Клієнта на Виконання Робіт;

2.4.2 допомога та координація взаємовідносин з Клієнтом.

3. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

3.1 Клієнт, за допомогою Сервісу, має можливість оформити Замовлення одним із наступних способів:

3.1.1 скористатись формою зворотнього зв’язку, вказавши номер телефону та натиснувши кнопку “Замовити майстра”;

3.1.2 за допомогою контактних телефонів, розміщених на головній сторінці Сайта;

3.1.3 за допомогою месенджерів: Viber та Telegram.

3.2 Клієнт, під час взаємодії з співробітником Сайта, отримує попередню консультацію щодо обсягу та ціни Виконання Робіт.

3.3 Після завершення попередньої консультації співробітником Сервісу, Замовлення Клієнта буде передано кваліфікованому Майстру.

3.4 Майстер протягом одного робочого дня виходить на зв’язок із Клієнтом.

3.5 Клієнт оформляє Замовлення згідно до умов та положень Публічної Оферти.

3.6 Також, Сервіс пропонує Клієнтові оформоти Замовлення та Виконання Робіт за допомогою Договору Виконання Робіт. Клієнт має можливість ознайомитись із зразком Договору Виконання Робіт, скориставшись внутрішнім посиланням.

4. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ІЗ МАЙСТРОМ

4.1 Майстер отримує від Сервісу СанСанич інформаційно-консультаційні послуги, щодо передачі Замовлення Клієнта.

4.2 Майстер не являється працівником чи співробітником Сервісу СанСанич, а є незалежним підрядником.

4.3 Майстер здійснює взаємодію та оплачує Послуги Компанії відповідно до умов Публічної Оферти.

4.4 Майстер приймає умови та положення Публічної Оферти під час початку реєстрації на Сайті.

4.5 Майстер під час реєстрації на Сайті передає співробітникам Компанії свої Персональні Дані, відповідно до пункту 4.2. Політики Конфіденційності.

4.6 Майстер здійснює оплату Послуг Компанії відповідно до умов Публічної Оферти.

4.7 В разі оформлення Замовлення від Клієнта на підставі Договору Виконання Робіт, Майстер виступає незалежним підрядником та отримує оплату відповідно до умов Договору Незалежного Підрядника.

5. ПІДТВЕРДЖЕННЯ КОРИСТУВАЧА

5.1 Сервіс призначений для осіб, які досягли 18 (вісімнадцяти) років.

5.2 Користувач підтверджує, що він досяг 18 (вісімнадцяти) років та не використовує Послуги Сервісу в протиправних діях.

5.3 Якщо Ви не досягли 18 (вісімнадцяти) років, не використовуйте Послуги Сервісу.

5.4 У разі, якщо нам стане відомо про використання Сервісу такою особою, ми видалимо зібрану інформацію про нього та припинимо надавати йому Послуги.

5.5 Сервіс залишає за собою право не приймати Замовлення від Клієнта, що не досяг віку 18 (вісімнадцяти) років.

5.6 Сервіс залишає за собою право не вступати в взаємовідносини із Майстром, що не досяг віку 18 (вісімнадцяти) років.

5.7 Якщо у вас є інформація, що такий факт мав місце, зверніться в службу підтримки, відправивши листа електронною поштою за адресою: info@san-sanych.in.ua.

6. ТАРИФИ

6.1 Під час оформлення Замовлення, Клієнт має можливість отримати попередню орієнтовну вартість Виконання Робіт.

6.2 Клієнт отримує остаточний розмір вартості, безпосередньо після оцінки Майстром обсягу та об’єму Виконання Робіт.

6.3 В процесі Виконання Робіт, кінцева вартість Виконання Робіт може змінюватись в зв’язку із нововиявленими обставинами, закупівлею додаткових матеріалів, заміную Майстра тощо.

6.4 В разі збільшення вартості Виконання Робіт, Компанія погоджує таку зміну з Клієнтом.

6.5 Для більш детального визначення попередньої вартості Виконання Робіт, Клієнт має право надсилати фото та відео матеріали за допомогою месенджерів:Viber та Telegram.

6.6 Також Клієнт має можливість більш детально ознайомитись із вартістю Виконання Робіт за допомогою спеціальних розділів на Сайті: “Питання/Відповідь” та “Послуги та Ціни”.

7. ЕТАПИ ВИКОНАННЯ РОБІТ

7.1 Сервіс СанСанич виділяє наступні етапи Виконання Робіт:

7.1.1 отримання консультації співробітником Сервісу та оформлення Замовлення;

7.1.2 підбір Майстра відповідної кваліфікації, на основі отриманої інформації;

7.1.3 повідомлення Клієнта за допомогою SMS чи месенджерів Viber або Telegram про точну дату та час приходу Майстра;

7.1.4 отримання додаткової інформації щодо обсягу та об’єму Виконання Робіт Майстром;

7.1.5 в разі необхідності, здійснення Майстром додаткової закупки матеріалів;

7.1.6 Виконання Робіт, надання гарантії та здійснення оплати за Виконанні Роботи та додаткові матеріали.

8. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ КЛІЄНТА

8.1 Клієнт зобов’язаний:

8.1.1 своєчасно та в повному обсязі оплатити Послуги, відповідно до вказаної Майстром суми;
8.1.2 ознайомитись з інформацією про Послуги, яка розміщена на сайті Компанії;

8.1.3 дотримуватись Правил Користування Компанії.

8.2 Клієнт має право:

8.2.1 своєчасно та в повному обсязі отримати Послуги від Компанії;

8.2.2 отримати Майстра відповідної кваліфікації;

8.2.3 вимагати заміни Майстра;

8.2.4 отримати Виконання Робіт Майстром в повному обсязі та відповідної якості.

9. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ МАЙСТРА

9.1 Майстер зобов’язаний:

9.1.1 прийняти умови Публічної Оферти під час передачі першого Замовлення співробітником Компанії;

9.1.2 своєчасно та в повному обсязі здійснити оплату Послуг, наданих Компанією;

9.1.3 надавати Послуги Клієнтові якісно, професійно та в встановленні Клієнтом строки;

3.1.4 дотримуватись Кодексу Поведінки;

9.1.5 здійснити зв’язок з Клієнтом протягом 30 (тридцяти) хвилин з моменту отримання інформації (за допомогою телефону, SMS, месенджерів) щодо Замовлення;

9.1.6 прийняти Замовлення Клієнта від Компанії, під час контакту з оператором Сервісу та/або за допомогою отримання повідомлення від чат-бота Компанії;

9.1.7 сумлінно виконувати свої обов’язки;

9.1.8 дотримуватись Правил Користування Компанії.

9.2. Майстер має право:

9.2.1 своєчасно та в повному обсязі отримати Послуги від Компанії;

9.2.2 отримати Замовлення від Клієнта;

9.2.3 отримати достовірну інформацію щодо Замовлення.

10. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ КОМПАНІЇ

10.1 Компанія зобов’язана:

10.1.1 прийняти Замовлення на Виконання Робіт від Клієнта;

10.1.2 передати Замовлення на Виконання Робіт від Клієнта Майстру;

10.1.3 своєчасно надати Клієнтові Майстра відповідної кваліфікації;

10.1.4 своєчасно надати Майстру відповідну інформацію щодо Замовлення;

10.1.5 оформити Замовлення на Виконання Робіт Майстром;

10.1.6 надати гарантії, щодо кваліфікації Майстра:

10.1.7 в разі виникнення необхідності здійснювати комунікацію між Клієнтом та Майстром.

10.2 Компанія має право:

10.2.1 отримати від Клієнта чітке описання Замовлення, щодо обсягу та умов Виконання Робіт;

10.2.2 отримати від Майстра оплату за надання Послуг в сфері інформаційного консультування;

10.2.3 розірвати відношення з Майстром, в разі порушення ним умов щодо оплати Послуг та/або недотримання умов Публічної Оферти та/або умов Договору Незалежного Підрядника та/або Кодексу Поведінки;

10.2.4 отримати оплату від Майстра за надані Послуги;

10.2.5 Оформити взаємовідносини з Клієнтом за допомогою Договору Виконання Робіт.

11. КОДЕКС ПОВЕДІНКИ

11.1 Майстер під час Виконання Робіт зобов’язується дотримуватись наступних правил:

11.1.1 Здійснювати спілкування з Клієнтом ввічливо та дотримуватись культурних норм;

11.1.2 Не вживати ненормативну лексику під час спілкування з Клієнтом;

11.1.3 Під час перебування в приміщенні Клієнта, керуватись принципом дотримання чистоти;

11.1.4 Завжди відповідати на звернення Клієнта, в тому числі, але не обмежуючись: телефонними дзвінками, повідомлення за допомогою месенджерів, усними зверненнями, SMS повідомлення тощо;

11.1.5 Вчасно з’являтись на місце Виконання Робіт;

11.1.6 В разі запізнення завчасно повідомити Клієнта;

11.1.7 Не вживати алкогольних, психотропних, наркотичних речовин та інших речовин, що можуть впливати на свідомість Майстра;

11.1.8 Виглядати охайно та дотримуватись норм гігієни.

11.1.9 Після Виконання Робіт залишити місце Виконання Робіт в чистоті.

11.2 Кодекс поведінки являється загальнообов'язковим для Майстра, та в разі недотримання даного Кодексу Поведінки Компанія має право розірвати взаємовідносини із Майстром.

12. ГАРАНТІЇ КОМПАНІЇ

12.1 Компанія гарантує отримання Замовлення Майстром.

12.2 Компанія не несе відповідальності за здійснення оплати Клієнтом

12.3 Компанія не гарантує Виконання Робіт Майстром у повному обсязі.

12.4 Компанія не несе відповідальності у разі настанні збитків для Клієнта чи будь-якій Третьій особі, що настали внаслідок невиконання Майстром Замовлення та/або Виконання Робіт в неповному обсязі та/або неякісному виконанні робіт.

12.5 Компанія гарантує наявність необхідної кваліфікації, знань та навичок Майстра, необхідних для виконання Замовлення.

12.6 Компанія не несе відповідальність за якість Виконання Робіт Майстром.

12.7 Компанія надає гарантійну заміну Майстра в наступних випадках:

12.7.1 недостатньої кваліфікації Майстра;

12.7.2 відмови Майстра виконати гарантійне обслуговування Виконаної Роботи;

12.7.3 відмови Майстра усунення недоліків, що виникли під час Виконання Робіт;

12.7.4 у разі неякісному та/або недбалому відношенні Майстра до Виконання Робіт;

12.7.5 у разі порушення Майстром Кодексу Поведінки;

12.7.6 у разі вчинення Майстром протиправних та/або протизаконних дій.

12.8 Компанія не несе відповідальності у разі настанні збитків для Клієнта чи будь-якій Третьій особі, що настали внаслідок невиконання Майстром Замовлення та/або Виконання Робіт в неповному обсязі та/або неякісному виконанні робіт.

13. ГАРАНТІЇ МАЙСТРА

13.1 Майстер гарантує Виконання Робіт в повному обсязі та в належній якості.

13.2 Майстер надає Клієнту квитанцію (товарний та/або касовий чек) на придбані ним матеріали для Виконання Робіт.

13.3 Майстер не несе відповідальності за якість придбаних ним матеріалів, необхідних для Виконання Робіт. За якість матеріалів, необхідних для Виконання Робіт, відповідає їх виробник.

13.4 Майстер одноосібно несе відповідальність у разі настанні збитків для Клієнта чи будь-якій Третьій особі, що настали внаслідок невиконання Майстром Замовлення та/або Виконання Робіт в неповному обсязі та/або неякісному виконанні робіт.

13.5 Майстер зобов’язується відшкодувати збитки Клієнтові та/або Третій особі, згідно до пункту 13.3. цих Правил Користування, в повному обсязі.

13.6 Майстер гарантує здійснення оплати Послуг Компанії.

14. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

14.1 Компанія не несе будь-яку відповідальність за ненадання або неналежне надання Послуг Клієнтові, за умови настання будь-яких обставин, які виникли не з вини Компанії (а саме – настання обставин, які виникли з вини чи необережності Компанії та/або настання обставин, які виникли з вини чи необережності будь-якої третьої особи (будь-яких третіх осіб) та /або настання форс-мажорних обставин).

14.2 Компанія не несе будь-яку відповідальність за якість Виконання Робіт та/або ненадання чи неналежне Виконання Робіт Майстром.

14.3 Компанія не несе відповідальності за збитки чи шкоду Клієнтові та/або будь-якій третій особі , заподіяні Майстром, внаслідок Виконання Робіт.

15. ЗМІНА ПРАВИЛ КОРИСТУВАННЯ

15.1 Ми маємо право періодично вносити зміни в Правила Користування для описання процесу надання Послуг та відповідності вимогам законодавства України.

15.2 Наші електронні або іншим чином збереженні екземпляри Правил Користування вважаються повними, дійсними та такими, що підлягають виконанню та діють в момент вашого відвідування Сайту.

16. КОНТАКТИ

16.1 Якщо ви бажаєте задати питання, залишити відгук зверніться в службу підтримки за адресою: info@san-sanych.in.ua.